sobota, 4 sierpnia 2012

MM , czyli MODA I MUZA

Dzisiejszy post to MM , czyli MODA I MUZA. Ale to nie jest kicz , jak http://hausoferick.blogspot.com/search?updated-max=2011-11-09T08:25:00-08:00&max-results=4 , O NIE! NIGDY!
Może dzisiejszy post będzie trochę kontrowersyjny , ale to taka nowość. Może tymczasowa , może na stałe. Sama nie wiem. Bądźcie spokojny , człowiek nigdy , się nie zmieni tak na 100 % .
Czas na pierwszą emkę , czyli MODĘ.
Modne kolory: niebieski , złoty i czarny.
Teraz na topie są sukienki , ale ja takiego LOOK`u nie lubię. Więc ubieram się do połowy modnie. Całkiem normalnie i na codzień. Otao moje zdjęcie. Ale mam zawsze modną branzoletkę "Przyjaźni i miłości" . Kupiłam ją w czasopiśmie , dla młodzieży. Oczywiście superfajnym BRAVO GIRL!Polecam!
Długa szara tunika , z fajnym napisem lub rysunkiem. Krótkie czrne spodenki , które zakrywa tunika. Branzoletka BRAVO GIRL , niebiesk gumka , do włosów zawsze przy sobie :) . I dotego nosze , fajne szare japonki. To na sierpień. Teraz obgadamy jesień.

 Modne kolory: niebieski , biały , kremowy , czarny i ewentułalnie różowe dodatki.
Modne są spódniczki , białe bluzki z krótkim rękawem i fajnymi nadrukami. I sweterki. Noszone zawsze , jako rozpięte.
Ja: spódniczki nigdy nie ubiorę , chyba , że na rozpoczęcie/zakończenie roku szkolnego.
Koszykarska bluzka , te same spodenki i gumka do włosów.
Kto , powiedział , że dziewczyna , nie może być mega sportowa. Ja kocham kosza.
Nie jestem , taka modnisia , jestem normalna dziewczyna. Czyli wiele wcieleń: moda , muza , sport i nauka.
Teraz czas , na 2 M  , czyli muza.
Tradycyjne Top3.
1.
2.
3.
A teraz coś mega co was rozwali. Trzymajcie się!
Wiele z was to już pewnie widziało! I już was rozwaliło , nie 1 raz! :)))   .
Pozdrawiam wszystkich. I jeszcze raz polecam BRAVO GIRL! Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz