niedziela, 19 sierpnia 2012

Już niedługo

Już nie długo , wiem że obiecałam wam nowe opowiadanie. Ale już jest napisane , oprócz zakończenia. Jak wiecie zakończenie jest bardzo ważne.

Zupełnie z innej beczki. Pacze dzisiaj w kalendarz i...
Moja reakcja: Fuck za 2 tygodnie szkoła!
Pacze  na te tekst i: WTF? wyróżniło mi słowo pacze? Co ja pacze?

Tradycja , teraz Top3.
1.
2.
3.
Jeszcze raz serdecznie polecam magazyn BRAVO GIRL.
Jeśli chodzi o porady do czytelników. To dzisiaj nic nie znalazłam w skrzynce. Jeszcze raz przypominam e-mail: montana113@interia.pl  .Jak czegoś nie zauważyłam , to przeszukam pocztę jeszcze raz. Oglądam moje ulubione kryminały. Już wiecie , że uwielbiam kryminały i horrory. Ciekawe , czy ktoś po ostatnim poście kupił sobie , tę książkę. Wiem , że są wakacje i jest gruba , ale naprawdę warto przeczytać. Czytam , i choć jeszcze całej nie skończyłam to już mi się podoba. Dużo już przeczytałam i najbardziej mi się podoba fragment o zabiciu kobiety w żakiecie. Kiedyś moja siostra , namówiła mnie na oglądnie ARCHIWUM X. Normalnie , zrozumialam czemu to kilka lat temu był hicior. Znowu polecam serdecznie. Co do opowiadania , mam nadzieje , że wam się spodoba. Napewno na 100%  w następnym , poście już będzie. Pozdrawiam wszystkich. Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz