poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Jeśli chcesz przeżyć nie odbieraj telefonu

Mam nową książkę oczywiście króla horrory. Kocham horrory i kryminały. Książki i filmy. To jak nie mogę mieć książki Króla horroru. Oczywiście mówi wam coś nazwisko S. KING  .Polecam teraz czytam książkę KOMÓRKA. Stąd ten tytuł posta. To tekst z okładki pod autorem i tytułem. Wspominałam też o filmach. Ostatnio oglądałam i polecam:
1. "Dom woskowych ciał"
2. " Wyspa Harpera".
To pierwsze , to film , ale dwójka to tak właściwie serial. I ja od początku ten serial oglądam.
Jak zawsze na moim blogu musi być Top3 .
1.
2.
3.
A na imprezke polecam:
Jeszcze raz polecam wam czasopismo bravo girl. Ciekawi mnie kto jeszcze oprócz mnie ma branzoletke przyjaźni i miłości. Z tej gazety.
Teraz czas na porady. Nadal przysyłajcie swoje kłopoty na e-mail: montana113@interia.pl
Anonim
Mam pryszcze na szyi. Co mi na to pomorze?
Odpowiedź: Zaraz prześlę link jakieś popularnej strony o tych typu kłopotach. Oto on: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=223560  . To podobno sprawdzone forum.
Asia 12lat.
Koleżanka , chce mi odbić chłopaka. Co mam zrobić?
Odpowiedź: Zalcz o niego. A jeśli odejdzie to znaczy , że nigdy cię nie kochał.

Teraz porady modowe. Teraz ranking 3 najmodniejsze kolory trampków i vensów.
1. czerwony
2. czarny
3. niebieski

Teraz zwiastun , bo będziem nowe opowiadanie.

MEGA historia horror , podzielony na 3 części. Pt. " Anonimowość" Mam nadzieje , że pamiętacie , że mam chorą psyche.
Pozdrawiam wszystkich. Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz