wtorek, 31 lipca 2012

Pływanie

1 wyścig Polskiego pływaka , mogę przyjąć 4 miejsce. Ale w 2 ostatni , to karygodne!!!! Ja taka: "Cicho siedź Polak , zdejmuję koszulkę!".
A teraz Top3.
1.
2.
3.
A teraz listy i porady.
Anonim
Chce się umuwić z facetem , który strasznie mi się podoba. Ja jemu podobno też. Ale boję się podejść. Co mam robić? odp. Poprostu , bądź sobą , i nic nie rób. Jak to prawde , że mu się podobasz. Powieci to.
Anonim
Jaki jest sposób na wakacyjną nudę? Odp. Wycieczki do lasu , spotykanie się ze znajomymi , uprawianie sportu , siedzenie na kompie xD .


Podobno prasa już wie , czym Madonna , nas zaskoczy. Ale nie będę psuć niespodzianki. Dowiecie się w swoim czasie.
Nie chce mi się nic. Ale obiecuję , że jutro wieczorem dłuuuuuuuugi post. Pa. POZDRO DLA WSZYSTKICH! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz