poniedziałek, 30 lipca 2012

Kolejne święto

Kolejne święto! Tym razem swój pierwszy mecz wygrali Polscy siatkarze. Ale żałoba. Bo pewna śławna osoba , która miała wygrać złoto dla Polski , przegrała swój 1 pojedynek. Mowa oczywiście o A.Radwańskiej . Która , na otwarciu niosła polską flagę. To był szok dla całej polski.
Piosenka w rytmach Reggae , na zwycięstwo. I Mezo na pocieszenie.
Mezo Zemsta , bo mam nadzieje , że Polka , zemści się na Niemce.
London 2012
" Czas sportowej rywalizacji. London się , wreszcie jednoczy. Całe ponad 200 krajów , którwe startuje się jednoczy".
  Dobrze , a teraz tradycja , czyli Top3.
1.
2.
3.
Nie ubłaganie , zbliża się najgorszy dzień roku 1 września , ale w tym roku 3 września.
Moja reakcja , kiedy dowiedziałam się , ża 1 września to sobota:
Dzisiaj nie zrobie porad. Bo mi się nie chce , jestem leniuszkiem. Ale zato jutro , wybiorę , aż 3 porady. Pozdrawiam wszystkich. Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz