piątek, 20 lipca 2012

Lista

Co roku 20 lipca będę robić listę Music , na moim blogu. 1 zrobie z rankingu najpopularniejszych piosenek. Ma być ich 100. W lipcu przed 20. Możecie głosować na swoje ulubione piosenki. Jeśli chcecie to zrobić prześlijcie tytuł i wykonawce piosenki. Na e-mail montana113@interia.pl .
Więc zaczynamy! U was 100 tera 10 na zachente.




Oczywiście lista jest od końca do początku.
Już nie raz słuchałam Bruno Mars The Lazy Song .
Jestem świetna z angielskiego więc coś mi w 1 zwrotce nie  grało. I sprawdziłam tłumaczenie po polsku. Oto ono:

Dzisiaj nie mam na nic ochoty
Chcę tylko leżeć w moim łóżku.
Nie mam ochoty na odbieranie telefonu,
Więc zostaw wiadomość po sygnale
Przysięgam, dzisiaj nic nie robię

Zamierzam wstać i i wpatrywać się w wiatrak
Włączę telewizor
Włożę rękę w gacie
Nikt nie powie mi, że nie mogę

Będę wylegiwał się na kanapie, leniuchował pod kocykiem
Włączę MTV, i nauczę się ruszać
Bo w moim zamku jestem szalonym facetem
Oh, oh

Tak, powiedziałem to
Powiedziałem to
Powiedziałem to, bo mogę

Dzisiaj nie mam na nic ochoty
Chcę tylko leżeć w moim łóżku.
Nie mam ochoty na odbieranie telefonu,
Więc zostaw wiadomość po sygnale
Przysięgam, dzisiaj nic nie robię

Nic a nic
Ooh hoo ooh hoo
Hoo ooh ooh
Nic a nic

Ooh hoo ooh hoo
Hoo ooh ooh



Jutro obudzę się, trochę poćwiczę
Spotkam naprawdę fajną dziewczynkę, będę uprawiać z nią naprawdę fajny seks
I będzie krzyczała "to jest świetne" (O mój Boże, to jest świetne). Yeaaaah

Może pokombinuję i zdobędę wykształcenie
Założę się, że mój stary tata byłby ze mnie dumny

Ale przepraszam tatku, musisz po prostu poczekać
Oh, oh

Tak, powiedziałem to
Powiedziałem to
Powiedziałem to, bo mogę

Dzisiaj nie mam na nic ochoty
Chcę tylko leżeć w moim łóżku.
Nie mam ochoty na odbieranie telefonu,
Więc zostaw wiadomość po sygnale
Przysięgam, dzisiaj nic nie robię

Nie uczeszę włosów
Bo nigdzie się nie wybieram
Nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie


Będę chodził w stroju Adama
I niech wszystko będzie na luzie
Yeah
Oh
Dzisiaj nie mam na nic ochoty
Chcę tylko leżeć w moim łóżku.
Nie mam ochoty na odbieranie telefonu,
Więc zostaw wiadomość po sygnale
Przysięgam, dzisiaj nic nie robię


Nic a nic
Woohoo ooh.
Woohoo ooh hooh ooh ooh.
Nic a nic

Woohoo ooh.
Woohoo ooh hooh ooh ooh.
Nic a nic

Chodziło mi oczywiście o tą zwrotkę.
 Jutro obudzę się, trochę poćwiczę
Spotkam naprawdę fajną dziewczynkę, będę uprawiać z nią naprawdę fajny seks
I będzie krzyczała "to jest świetne" (O mój Boże, to jest świetne). Yeaaaah
Tego słucha moja mała kuzynka , jeśli się zrobi świetna z angielskiego. Albo poprostu tylko usłyszy słowo " sex" napewno sprawdzi w necie. Będzie bardzo zdziwiona. ;) .

Ostatnio oglądam bardzo dużo filmów wieczorem na laptopie.
I polecam takie 4 ostatnio prze zemnie oglądane :  (XD gadam poważnie)
"Ostatni dom po lewej"
"Ukryte okno"
" Scherlok Holmes"
" Koszmar z ulicy wiązów PL"
Mam też ostatnio jazdę na Blog27
Ale nie ważne :) !
W nocy przeglądałam pisemka. I wpadłam na pomysł , że na moim blogu będzie dział " Pomożemy ci"
Przesyłajcie listy ( które będą anonimowe kto je napisał jeśli napiszecie na początku <anonim> ) W poście będę je rozwiązywać. Dostaniecie odpowiedź na swoje zagadnienia. (XD znowu gadam poważnie) . Ale jak co przesyłajcie na e-mail : montana113@interia.pl  . Już znacie ten e-mail od listy Music. Dobra pozdrawiam wszystkich. Pa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz