środa, 25 lipca 2012

Super post! Super Man!

Pamiętacie śmieszne opowiadanie Andersena , jakie opublikowałam w jednym poście :) ? Rozdział 7 , teraz kolejny fragment.
" Moja chora psycha cz. 2 "
ROZDZIAŁ 26
" CIEMNA STRONA MOCY"
Nareszcie myślałem , że uciekłem , że to wreszcie koniec.-powiedział Bob
Ale gruby Mik`e i jego kumpel Zdzichu niestety mnie znaleźli. Mieli 2 pistolety, 1 nóż i jedną mrożoną pizzę. Nie miałem szans. Zacząłem uciekać w stronę parku. Gdy nagle mrożona pizza , przyrąbała mi prosto w łeb. Urwał mi się film , na 2 minuty. Obudziłem się i widziałem światełko w tunelu. Bo z na przeciwka jechał pociąg , prowadzony przez grubego Mik`e. Uciekałem , bo niechciałem , żeby mnie zabił na śmierć , a potem , żebym umarł.  Mogłem uciekać do: parku , kina lub pizzeri. Więc wybrałem najbezpieczniejszą opcje. Zrobiłem krok do przedu i zasłoniłem twarz łapami pudla , który przechodził. Bo moimi to było bez sensu , bo moje trzymały pudla. Udało się nie zauważyli mnie. Potem pobiegłem do domu. Myśląc sobie: "Czy ta paczka nigdy nie przyjedzie?" . Usłuszałem pukanie do drzwi wiedziałem , że to on i Zdzichu. Myliłem się to była paczka.cDla niej ryzykowałem życie.
ROZDZIAŁ 27
" WRESZCIE"
Lekko , rozerwałem taśmę , otwierając paczkę. I wreszcie wiem co w niej jest. To frytki. Zadałem sobie ważne pytanie: "Czy było warto?" Gdy posmakowałem jednej okazało się , że tak. Miałem otwarte okno i dostałem  z parówki od Grubego. Znów pobiegłem w autobus. Ale tym razem z frytkami. MUSZĘ IŚĆ NA KOLACJĘ! CDN.
Teraz znane Top3 mojego bloga.
1.
2.
3.
Top3 jeste od końca. Ponieważ postanowiłam , że zrobię sobie dzień na opak , a jutro będzie dzień głupawki.
Uwieżcie moja glupawka jest mocna, Pękniesz ze śmiechu , ale przy okazji bez kija nie podchodź! :D






Teraz porady jakie dostałam na e-mail.
Anonim
E-mail:
Podoba mi się dwóch chłopców.Ten , który mi się trochę bardziej podoba ma już dziewczynę.I nie wiem , którego wybrać powiedz mi co mam robić.
Odpowiedź: Chodź narazie z tym wolnym może wtedy coś zaistrzy. Jeśli nie musisz mu powiedzieć , że to nie to. I skoro jest fajny , niech ten drugi będzie twoim kumplem.

Kibicujemy Polsce LONDON!
Pamiętajcie jak Polska nie będzie miała , złota , będę bardzo zła. Pozdrawiam wszystkich. Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz