sobota, 28 lipca 2012

I świetnie

1 start i już medal! Polska dziękuję Sylwii Bogackiej. A teraz piosenka do świętowania tego zwycięstwa!
A teraz hit! Flo Rida robi mega karierę , dzięki tej piosence.
Dobrze teraz ostatni rozdział opowiadania Andersena.
ROZDZIAŁ 28
" ZWYCIĘSTWO"
Okazało się , że to był przewóz za granice. Jechał znów za wolno , więc znów poprosiłem , zeby jechał szybciej. Uciekłem z Ameryki , do Polski. Wreszcie wiedziałem , że mnie nie znajdą.Przysiadłem na chwilę. I wtedy , nadbiegł jakiś żul i zabrał mi frytki. Wreszcie go dogoniłem poczestowałem , go 1. Ale jeszcze 10 dla mnie zostało. Tak szybko się kończą i po to ryzykowałem życie. Znaleźli mnie gruby Mik'e , przyszedł z 5 kumpalami. Zaczął mówić: " To moim kumple Zdzicha już znasz , a to reszta: Ruchu , Eustachy , Onufry i Jon" . Wiedziałem , że nie mam szans , więc uciekłem. Uciekłem , bo chciałem , od nich uciec. Bo nie chciałem być w 2 kawałkach. Dopadli mnie oddałem im torbę. Dali mi spokój. Gdy odeszli rozpakowałem i zjadłem frytki. A im dałem arbuza. Wynajełem pokój w motelu. Obudziałem się w szpitalu. Okazało się , że obok mnie , leżały zapiekanki . I nie oddychałem , byłem purpurowy , bo zadławiłem się pestką od arbuza. Przez pół roku miałem spokój , zostałem w Polsce na stałe.Gdy dostałem list , zaplamiony sosem. Może to cisza przed burzą...


Teraz moje słynne Top3
1.

2.
3.
A teraz listy , będą kolejne porady!
Anonim.
Pan od matmy uwziął się na mnie! Nie zrobiłam odpowiedzi w 1 zadaniu , które poprawnie rozwiązałam , i resztę też poprawnie. I dostałam 3. Moja koleżanka , miała tak samo , tylko w innym zadaniu, i dostała 4. Co mam robić?
Porada:
Postaraj się robić jak najmniej błędów , potem porównuj swój sprawdzian , ze sprawdzianem koleżanki. Jak będziecie też tak miały. Idź do nauczyciela , powinien ci poprawić ocenę. Jeśli tego nie zrobi , idź do rodziców.
Pozdrawiem wszystkich.Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz