sobota, 15 września 2012

Nudy

Jestem chora są koszmarne nudy.  Wczoraj zachorowałam , a dziś na facebook`u pojawiły się zdjęcia: Sezon na choroby uważam za otwarty i sezon na katar uważam za otwarty. Ojjj... Czyli ludzie mnie prześladują. Normalnie jakiś koszmar. Czyżby paparazzi zaczęli śledzić ludzi niesławnych? Choć to ma jeden plus odrabiamy dzisiaj 2 listopada , a mnie w szkole nie ma. Minus jest najgorszy , że dziś planowałam włuczyć się z koleżankami na dworze. Planuje z nimi i jednym kolegą coś szalonego. Zapisać się na Born2Dance , a za rok iść na casting do " Mam talent!". Wiem jestem szurnięta.    
Teraz tradycyjne Top3.
1.
2.
3.
Wielu z was pewnie się zdziwiło , że Estwest Rocers jest na końcu. Więc normalnie by było pierwsze , ale nr. 1 & 2 wybrałam , bo jestem chora. Wy wiecie o co mi chodzi , już teraz rozwieje wasze wątpliwości nie chodzi o to , że to są głupie piosenki , bo nie są. Zresztą wiecie o co mi chodzi , jak już mówiłam. Jeszcze polecam sobie na youtube posłuchać jest ładna i cwana oraz inne piosenki EstWest Rocers . Mósicie też znać jedną zasade , żeby mnie nie zdenerwować: " Nigdy nie porównywać Estwest Rocers z jkimś Kamilem Bednarkiem".
Kto chce być chorym , aby nie chodzić do szkoły- życzę wam tego
Kto nie chce być chorym- też wam tego życzę
Trzeba pamiętać , że są dwie różne strony choroby i ja bym czekała na prace klasową z matmy.
Kiedyś na comedycentral był taki kawał:
Co mówi królowa wszystkich nauka , matematyka?


Odp.: Że jest łatwa.
Lece. Pozdro dla wszystkich. Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz