niedziela, 16 września 2012

Już 2

Już 2 dzień choroby pt. "Gorączka wita". Dzisiaj mam nieziemską chęć na słuchanie muzy. Więc najpierw będzie Top3 , a potem jakaś inna dłuższa lista. Nie wiem ile będzie miała pozycji skończe ją , kiedy mi się zachce. Tak wiem szczera jestem. Dobra zaczynamy pod muzą zrobie jeszcze coś innego jakieś kawały , krótkie opowiadanie lub porady , a może wszystko na raz.

1.

2.

3.
Teraz ta 2 lista
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
I to koniec.
1.Kawały z księgi kawałów o szkole:
Tato tato mam świadectwo-mówi synek
Oj szlaban na całe wakacje-mówi ojciec czytając świadectwo
Ale chciałem tylko powiedzieć , że znalazłem twoje stare świadectwo-mówi synek
2. Synek przychodzi ze szkoły i mówi: Mamo mamo dostałem 5.
Mama odpowiada: Super!Z czego?
Na to syn odpowiada: 2 z matmy i 3 z polaka.

Teraz dawno nie widziane tu przez was tutaj porady będzie tylko 1.
Kłopot: Mam się na mnie wkurzyła , bo dostałam już pierwszą pałe w roku szkolnym co mam robić?
Odpowiedź: Popraw to i koniec.

Cóż teraz jedno info , a potem pożegnanie.
Miałam z muzy prace o Adele. I dowiedziałam się , że urodziła się jako córka samotnej nastoletniej matki. Współczucie , ale radzi sobie świetnie :) .
Więc moje tradycyjne pożegnanie xD.
Pozdro dla wszystkich.Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz