wtorek, 6 grudnia 2011

Ych.

Ych.Ostatnie notatki na moim blogu były nudne.Ale teraz bedzie cos extra.
Ocena: 0,0 na 5,0 www.filmweb.pl - Marcin Kamiński
Być tajnym agentem, to marzenie każdego dziecka, a już chłopca na pewno. Niewiarygodne przygody Jamesa Bonda, który przy pomocy supergadżetów bez ...
23 Paź 2001 Pełna recenzja
Ocena: 0,0 na 5,0 www.filmweb.pl - Dorota Kostrzewa
Trudno zadowolić dzieci, które już dawno dostały wszystko, a wciąż chcą więcej. Jakimi sztuczkami przyciągnąć je do kin? Obiecać więcej akcji ...
21 Lis 2011 Pełna recenzja
Ocena: 0,0 na 5,0 TwojeFilmy.pl
Pełen efektów specjalnych film przygodowy w stylu James'a Bonda dla młodej publiczności, w reżyserii Roberta Rodrigueza – twórcy „The Faculty” i ...
Pełna recenzja. 
Znalazłam to , bo byłam na filmie z klasą Mali agenci.Zapachowe.7 najgorsza , bo to było wtedy jak pies puścił bonka.Za jakiś miesiąc fani niech poszukają to na wrzuta jakieś 2 tygodnie temu ogladałam na wrzuta "Gnomeo i Julia".
Teraz bedzie dziwne.Ups nie mam netu to poźniej , aby mi się to udało.Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz