środa, 23 listopada 2011

Dłuższa notatka

Łap Życie , gdy we wtorek po lekcjach nie miałam co robić pisałam to.Więc na końcu bedą zdjęcia.Ostatnio byłam po nowego laptopa HP i tam był fotel do masażu taaak , a więc chodźcie do rtv euro agd w realu.A propo super wpiszcie kolimbia na youtube.Yyyyypapapapapapayyy.
Wiecie mam wychowawce znaną na całą szkołe jast noooo... tak normalny jak bardzo normalny blog. blastocysta.blogspot.com to moja siora i ona jest zakochana w biologii i chemii.Na zabuj chodzi na biolcem i jest 4 najlepsza ze sprawdzianu.I z działu pt."Logika'.Uczy się 20h na dobę zamiast spać to o 5 wstaję i kuję.Nie chwila to taki lizus z mojej klasy , a Daria wręcz przeciwnie.Prepraszam *D ujawniłam ją.Na moim zdjęciu w profilu na blogspot ja jestem ta mniejsza , a większa to *D.Ale to "Sexy" tak ciągle mówi moja mama.To zdjęcie dwa lata wcześniej niż je na blogspot wsadziłam zrobione , więc ja "SEKSOWNA" 7l , a moja siora "SEKSOWNA" 14l.Seksi , bo w kostiumach na plaży brakuje tylko jak mawia z Pingwinów z Madagaskaru ~Król Julian~ dyskotekowych światełek.YYYY.
Bugi Bugi.Byłam w czoraj w Plazie i mi szczena opadła łał i ciągle tam są jakieś gwiazdy*.19 list-plaza mediaexpert -Doda
podpisuje swoje płyty na otwarciu w pon. tydz. temu koncert Afromental.A właśnie Doda i podobna do niej głosen w Ewakuacji Ewa Farna , w jednym momencie miała głos 100% Dody.Ma nowy album.I reklamuje serial animowany "Monster High" nie mogę zrozumieć , dlaczego na moim blogu piszę jak w moim zeszycie od polaka lub od angola.Raz jak Szeldon raz jak peny by pisała bloga z "małoambitnego serialu (ekipa z newjerzey) "Teoria Wielkiego Podrywu" na "małoampitnym" kanale Comedy Central.Kocham Comedy Central i Vive i disney chanel i disney xd i nickelodeon i pizerrie picolo i psy i króliki.Cóż ja poprostu jak w tytule mojego bloga , dlatego ciągle to powtarzam Łapie życię pisze się życie , a ja piszę życię.Obiecałam notatkę dłuższą niż tamta i spełniłam *wymogi wymogi co za słowo.Dobra to...Pozdrawiam.Pa. :) <3 :*.Narazie.Znowu mi się nuszi tym razem w środę i dzięki temu mam długą notatkę.Dziś na w-f ie koszmar miałam 5 kontuzji.Nudzi mi się , bo przcież uczyć się nie będę.Dziś jest RodzinkaPL.Ich boski świat więcej jeśli się da miłości i więciej każdego dnia i choć nie śpię już okrągły rok zachszę za nimi o krok.Najbardziej lubie Tomka.Maciej Musiał jest taki przystojny.OOOOOCH.Napisali w BRAVO , że to marzenie dziewczyn.Muszę na dole dać zdjęcie mojej tapety na nowym laptopie trzy pingwinki one są takie słodkie <3 :).Pucipucipucipuuu.Mój tata ogląda siatkówkę wolę grać niż oglądać.Choć kosz jest o cipinkę o pół% lepszy.Wspominałam , że trenowałam kosz w dwóch notatkach w trzeciej nie będę.Ups zapóźno.Nikt nie chcę tyle czytać nie na widze szkoły i czesto nie chcę mi się czytać trochę żadziej nie chcę mi się pisać.Ja się boje , że napiszę coś nie tak na blogu i nitk nie będzie na niego wchodzić.Jeśli wam się nudzi wchodźcie na photoblog oliwia01 w photoblog.pl blog oliwia0122.blog.interia.pl oraz [oliw lub oliw nie mam teraz do tego głowy teraz napiszę oli]oli123a.blog.interia.pl .Pytanie tygodnia mozna się rozpłakać pod wodą? Nara <3 :) :*.Idę łapać życie.W piątek muszę wyjątkowo coś załatwić więc teraz to dodałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz